Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 21 mai 09, 20:45
Endret: 21 mai 09, 20:49
Endret av: Tyggis

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Tyggis

 Savnet Everton, han var jo ikke i oppvarming en gang.

Hva tror du Everton kunne gjort idag som han ikke har gjort før? Satt alle sjansene? Tror ikke Grønhagen helt tror på det (ikke jeg heller), så hvorfor sette ham innpå da? Mannen har ikke skapt annet enn brente sjanser så lenge han har vært hos oss... Artig å se på god ballkontroll, teknikk og innsats, men det har ikke gitt oss en drit å putte i statistikken foruten i den som heter Norges Mest Inneffektive Spiss.

Når det gjelder bytter forøvrig så er det en vurderingssak, men vi tapte ikke kampen p.g.a. feil bytter... Det forstår du sikkert. De som startet kampen tapte ved å slippe seg nedpå i andre omgang. Innbytterne gjorde ingen feil som endret resultatet, og de som gikk av lå under 2-4.


Nei innbytterne gjorde ingen feil, men ser ikke helt grunnen til å sikre oss et 2-4 tap. Når vi ligger under med to mål så trenger  vi å score. Jeg håper for guds skyld at du vet det? At Grønhagen presterer å sette inn på underlaten og Whermann er jo tidenes sensasjon..

Nei Everton har ikke vært uber effektiv, men man må se på alt det andre han gjør, tekknikken, blikket, jobbinga, hurtigheten, mm. For meg så er det det samme hvem som er sist på ballen bare det blir mål.

Forresten: Jævla dust HotDream


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340