Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 16:41

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Grasrota

Som det ble nevnt på tekst-tv her om dagen ønsker norske eliteserieklubber å selge spillere til en samlet verdi av over 70 millioner. De samme klubbene har ingen planer om å gjøre nye innkjøp.

Spørsmålet blir da hvor FFK skal "kvitte seg med" spillere som snart har gått kontraktstida ut. Totte, som mest sannsynlig ønsker å reise hjem er jo sin sak, men hva med typer som f.x. Wehrman og Johansson?

Da er jo FFK i en særdeles heldig posisjon som har så mange Bosman spillere. Er ikke FFK sitt problem hva spillerne gjør etter endt kontrakt.

 

Helt riktig.Tror klubben merklig nok sitter i en gunstig posisjon på den måten. Men til sommeren er ennå ikke kontrakten endt for disse to.  Jeg leser jo stadig her at folk vil ha dem vekk fort som mulig - m.a.o til sommeren.

Tror som sagt "det beste for klubben" vil være å utnytte situasjonen og huke dem på "drittkontrakter" ett eller to år til. Jeg tror dette kan gå fordi de sannsynligvis ikke vil få tilbud om annet enn drittkontrakter andre steder heller.

---------------------------

dommær a' dommær!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340