Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 mai 09, 15:51

Opprinnelig postet av madcow

Den diskusjonen som foregår her inne og i det skjulte.. (kall det baksnakking om du vil.) er MINST like mye med på å ødelegge tribunelivet som dere alle hevder Brigaden ødelegger.

Er i utgangspunktet enig med deg i endel av det du skriver først men biter meg litt merke i det siste avsnittet ditt som jeg her har sitert.

Hva mener du egentlig når du skriver "i det skjulte"? Hva mener du med å kalle det baksnakking? Hvor skal vi diskutere ting som opptar oss i forbindelse med FFK? Er vi alle nødt for å enten møte opp i kveld eller holde kjeft?

Diskusjonen om BRH som går på forumet her har de selv satt igang ved å fremstå som pøbler, f.eks ved å ta sladdete "lagbilder" ala det man ser andre casuals grupperinger gjør, at de ikke skjønte at de ville bli stemplet som pøbler da skjønner jeg ikke. Men som jeg har skrevet før så kan det jo bare være misforståtte gutter som egentlig bare vil synge på tribunen.

Nå er det vel heller ikke tribunelivet som er tema i denne tråden men hendelsen i oslo 16.mai.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f