Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 19 mai 09, 15:23

Vil bare legge til én ting; folk må da få lov til å få ha på det skulle ønske.. Å si at BRH er idioter fordi de går i de klærne de vil er det dårligste argumentet jeg har hørt.

Jeg er positiv til Brigadens bidrag på tribunen, utenfor tribunen er de helt vanlige mennesker for meg. Jeg liker ikke hendelsene de er involvert i men det er ikke opp til meg å kaste stein på de. Det er myndighetene som bestemmer hvordan denne oppførselen skal kontrolleres/forbedres. Om NOEN av dere her inne tror dere løser et eneste problem av å diskutere BRH og deres væremåte her inne på et forum så tar dere feil. Møt opp i kveld og ytre deres mening om tribunelivet der.

Den diskusjonen som foregår her inne og i det skjulte.. (kall det baksnakking om du vil.) er MINST like mye med på å ødelegge tribunelivet som dere alle hevder Brigaden ødelegger.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f