Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 16 mai 09, 21:27

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Jævla skuffa....begynner virkelig å tvile på vår offensive slagkraft.....

Yell

Kunne ikke sagt det bedre selv, måtte i tilfelle være det Lemmy skrev lenger opp. Hva hjelper det å styre banespillet når man skaper svært lite? Alle lag på Fredrikstad stadion og på de fleste bortebaner legger motstanderen seg lavt og venter på FFK. Dette må FFK finne ut av ellers er jeg redd det blir svært lite poeng framover. Vi eier ikke slagkraft framover. Ikke Everton sin feil at vi taper i dag, men et tankekors at Piiroja kommer til flere målsjanser da han ble flyttet opp på topp? M.a.o.: FFK spiller et taktisk spill som ikke funker i øyeblikket - få Gardar i form asap og slå lange pasninger - begynner å bli drittlei at "alle" lag vet hvordan de skal slå oss.

Svar med samme mynt sier jeg, I den norske tippeligaen er måk og mæl og tilfeldigheter som avgjør i stor grad, finspillet bærer ikke fram i det hele tatt. Ut med mr.støttepasning, Everton, kjør på med Gardar og håp på det beste.

Tja, jeg mener kanksje ikke alt dette i morgen. Er jævla oppgitt. Makan.........


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340