Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mai 09, 18:37

Greit nok at FFK skulle hatt straffe(r), men det fins andre ting å bekymre seg over. Til tross for at FFK styrer spillet, skjer det lite foran mål.

Vi skaper mye på høyrekant, men kommer til få gode innlegg. Vi er også for dårlige til å fylle opp i boksen. Løpene i bakrom er bare sporadiske. Neste kamp håper jeg å se to spisser som står godt til hverandre- ikke bare de to som blir vurdert som de to kvalitetsmessig beste alternativene.

Godkjent til hele laget untatt Ramberg og Czwartek. Sistnevnte var katastrofalt dårlig. Lasse Staw må sammen med Vidar Martinsen ta på seg skylda for 2-0målet, men keepertalentet gjør det forsåvidt godt igjen med en superredning på Moas skudd.

Synd at Piiroja må stå over neste kamp. Da er det vel duket for en Gerrbrand uten matchtrening. FFK skulle soleklart hatt minst ett straffespark, men jeg syns heller vi bør ta selvkritikk for å være elendige på den siste tredjedelen av banen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340