Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 13 mai 09, 22:12

Opprinnelig postet av Stoni

Fullt forståelig!!!

Har Kasey og Gerrbrand gjort seg fortjent til ny kontakt?? NEI!!! Kasey underpresterer og virker uinteressert. Gerrbrand har vel også underprestert samtidig med utenomsportslige ting.

 

Begge er vel også allerede erstattet internt (Borges og Vidar/Ophaug) og FFK sparer en del kroner!!!!!

Send dem ut døra så fort som mulig!!!!

Jeg er fullstendig enig at det er bra å få disse spillerne ut, ikke bare med tanke på fremtiden, men også økonomisk.

MEN å si at Gerrbrand har underprestert er vel en bom? Han og Piiroja utgjorde et av de aller beste stopperparene i fjor. Heldigvis ser Martinsen ut til å ta utfordringen på en god måte, noe jeg heller var tvilsom til... Med tanke på de økonomiske utfordringene FFK og norsk fotball møter håper og regner jeg med at fokuset økes betraktelig på egne juniore, blir spennende å se om Shabani, Trulsen og Elvestad får mer tillit til høsten.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f