Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 11 mai 09, 20:59
Endret: 11 mai 09, 22:33
Endret av: Holters

Det er selvsagt kjipt at slike ting skjer, men vi har jo alle vært "unge og dumme" en gang (faktisk er det ikke lenge siden jeg var det selv Wink), men de fleste av oss vokser til og blir ålreite karer til likevel.

Jeg ønsker ikke å forsvare handlingene til denne unge mannen, men jeg har likevel en viss forståelse for at man kan drite på draget til tider. Skulle man gjøre det, så får man lære av sine feil, og være mann nok til å stå for sine feilvalg.

Fredriksstad Blad er forresten tidenes gapestokkavis. Tok meg ikke mange sekunder å forstå hvilken spiller det dreier seg om utelukkende basert på informasjonen artikkelen har å by på.

Ellers lever Fredrikstad Fotballklubb nok engang opp til sitt rykte. Det finnes ikke en eneste klubb i hele dette landet som har like mye intriger, konflikter, osv. Aldri et kjedelig sekund når man følger denne klubben tett!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340