Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 apr 09, 14:44

Forventede tap i de to første kampene... Og nå gjenstår det å se om Norge kan gjøre gode kamper mot "dårlig" motstand. I fjorårets VM spilte norge seg til en kvartfinale i VM, jeg tror det blir langt tøffere i år, jeg sa det etter fjorårets VM at det var et blaff fra det Norske laget, og det tror jeg desverre enda. Vi er ikke for gode for "B" pulja som en her påstår, vi er like gode som de beste i "B" pulja, og like dårlige som de dårligste i "A" pulja.. Ergo, vi er desverre ett heis lag i hockey VM.... noe ala sogndal for noen år siden.. opprykk etterfulgt av nedrykk osv osv... Men som godt er stopper heisen innimellom, og i fjor stoppet den høyt over etasjen Norge til vanlig kommer til å klare...

 

MItt tips er at Canada og Russland spiller finale som i fjor, men i år vinner Canada.. Norge må kjempe med nebb og klør for å ungå nedrykk...

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f