Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 27 apr 09, 23:01

Opprinnelig postet av JipJap

Tenk da på de andre som sitter på benken, og ser hvor møkk rævva og umotivert (personlig mening) Wehrmann spiller i kamp etter kamp. Er ikke særlig motiverende det heller.

Sammen tanken slo meg. Hvor "dårlige" må ikke de andre føle seg når Wehrmann får spille selv med slike prestasjoner. Jeg legger til Ramberg i samme slengen, igjen var han flere ganger direkte ødeleggende for angrepsspillet. Gashi får heller ingen stjerne i min bok.

Piiroja var tydeligvis banens beste, selv om han etter min mening kun har en force - nikke ballen høyt over motspillere. Dét kan han bedre enn noen. Forsøket som spiss i sluttminuttene resulterte derimot bare i at ballen spratt alle andre steder enn mot mål eller medspillere. En falitt-erklæring, spør du meg... men den startet med at Éverton ble tatt av, og to like spisser begynte å løpe ved siden av hverandre.

Har forresten sett at Rekdal mener Kvisvik skulle hatt rødt for taklingen av Aalesunds Fredrik Carlsen. Var vel uheldig av Kvisvik, men det skal vel ikke mer til enn at 19-åringen har benet i bakken, før en fotballkariere er over. Skummelt.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f