Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 apr 09, 22:05

Nei Grønnis.

Skjønner ikke uttaket mot det alle vet er ett ultra defensivivt AAFK, med raske kontringer.

Uttaket uten fart og framdrift.

Wehrman har hele denne sesongen bevisst at han ikke er interessert i å jobbe for ny kontrakt, tempo og arbeidsvilje som ikke holder i Adeccoligaen engang.

Ramberg har i de siste kampen visst han han er milevis fra formen, det samme til en viss grad "Duracel-kaninen" Gashi som denne sesongen stort sett bare har vært kanin.

En Kvisvik som riktignok kan slå pasninger, men en en aksjonsradius på 3.14 m x r2. Ikke akkurat framdrift.

Undrer virkelig på hvor svak Borges er når han ikke starta i dag.

Håper det er siste gang jeg ser Wehrman(sen) fra start, har ikke trua på at han plutselig finner formen før han får en millionsum som iallefall ikke FFK har (eller bør bruke på han).

Når det gjelder Kvisvik er han fortsatt flott å ha som joker de siste 15-20 minuttene, men fra start, njet.

Når det gjelder Everton eller Tegan, så synes jeg de begge skuffer.

Slik FFK startet i dag, var de faktisk mye svakere (også på papiret ) enn i fjor.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f