Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 apr 09, 21:28

Syns faktisk Wehrman spilte en bra 1.omgang, den skal han ha ros for. I 2.omgang faller han ned på et dårlig nivå i pasningsspillet sammen med resten av laget, og jeg syns det er positivt å se at trenerne da tør å bytte ham ut. Det passet bra for Celso å få komme inn i en kamp hvor han ikke får så mye defensivt ansvar, men kan være en ballfordeler. Likevel må det være absurd for ham å komme inn i en kamp hvor han blir satt til å kun slå langpasninger...

Ellers er jeg glad for at FFK ikke fikk med seg et poeng på slutten der. Når man setter inn Gardar Johannsson og setter opp Raio Piiroja på topp for så å spille ballen så fort som mulig mot sistnevnte er det helt greit å tape. Sånt noe hører ikke hjemme på en fotballbane.

Ellers en liten oppsummering av hver enkelt spiller:

Staw: Får ikke mye å gjøre. Har en blunder i 1.omgang hvor han må gi til corner, men ellers bra.

Askar: Helt grei kamp. God til å bli med offensivt, men er noe lett å lese. Muligens halvskadet? Så ut som om han hadde noe greier rundt ene beinet i 2.omgang, og han småhaltet litt. Hvis ikke det bare var det litt artige løpesettet hans da. :)

Piiroja: Konge på hodet defensivt. Merkelig å sette ham opp som spiss, for han vinner overraskende få dueller offensivt.

Martinsen: Nok en bra kamp. Kanskje banens beste etter min mening.

Thomassen: Kommer mye mer til sin rett på venstrebacken. Har bra kontroll og gjør en bra kamp.

Ramberg: Kanskje årets svakeste kamp fra Rambergs side. Har den svakheten at han til tider er totalt anonym, men i dag var det kanskje bra. De få gangene han fikk ballen var det mye rart..

Gashi: Nok en dårlig kamp av Gashi. Gjør lite offensivt, og mister ballen for mye.

Wehrman: Starter bra, men har en kurve utover i kampen som går kraftig ned. Elendig på å orientere seg før han får ballen, og mange horrible pasninger. Huff.

Kvisvik: Tjaa. Helt ok kamp, men litt skuffende allikevel.

Tegström: Starter friskt, men dabber av etterhvert. Har likevel trua på ham, faktisk.

Èverton: Dårlig kamp av Èverton, til tross for til tider blendende teknikk nok en gang. Har mye å gå på ift. å bli klokere uten ball.

Nei, dette var dårlige greier.. Får trøste oss med at vi ikke har tapt en bortekamp i år. :)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f