Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 apr 09, 20:53

Jeg lurer på om eksperimenteringen med formasjonsendring kan ha bidratt til usikkerhet ? Kan det ha bidratt til at vi nå nærmest mangler offensiv samhandling ? Synes bare vi er helt fantastisk dårlige fremover. Virker som spillerne binder seg helt når de skal inn i de avgjørende fasene i spillet. Ingen som får til noe. Skjønner ikke hvorfor Grönis skulle begynne å forandre spillemønster når 4-4-2 fungerte så bra i fjor. At vi har hatt skader spiller ingen rolle, kan vi ikke sette inn to gode nok spisser så har vi for dårlig tropp. 

Tilbake til kampen i dag så må både Ramberg og Wehrman virkelig gå i seg selv nå. Wehrman åpnet ok men sovna totalt utover i kampen. Ramberg fikk til fint lite og var til tider helt horribel. Everton jobber og sliter men får lite til. Synes Tegström viste bedre takter enn på en stund. Piiroja som vanlig strålende, men Martinsen bør ta målet på sin kappe da han solgte seg i duellen som skapte sjansen. 

Alt i alt er det skremmende og se vi taper to kamper på rad hjemme, og spesielt i dag hvor vi møter et Ålesund som vi normal skal slå. Som en kar ved siden av meg på tribunen sa i dag. "Taper vi mot Ålesund havner vi på nedre halvdel i år". Jeg frykter han har rett om vi ikke får noe dreis på det offensive. Det er nærmest bare tilfeldigheter at vi scorer mål :(. Sukk, deppa nå. 

---------------------------

Alltid FFK!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f