Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 apr 09, 19:02

Pål Andre Czwartek, Raymond Kvisvik, Kasey Wehrman, Patrik Gerrbrand, Vidar Martinsen, Abgar Barsom, Agim Shabani, Martin Elvestad, Gardar Johansson og Hans Erik Ramberg.

Rent kvalitetsmessig iht fotballferdigheter er det i mine øyne Vidar, Totte og Gardar som er vanskeligst å erstatte. Det slår meg at det er nesten bare "lokale" spillere dette. Henriksen har nok et poeng når han sier FFK er i førersetet, få klubber på utkikk etter nye spillere. Klubbene søker nå å kvitte seg med spillere fremfor å forsterke.

PAC-solid backup, blir bedre og bedre i minet øyne med alderen-farta er der fremdeles. Har fysikk og helse til å spille et par sesonger til. Ny 2 årskontrakt.

Kvisvik har en prestasjonsrettet lønn(i tillegg til en lavere fast lønn) så er jo ingen dyr mann for FFK mtp at han spiller i snitt mindre enn annenhver kamp. Viktig mann for miljøet i klubben. Ny 1 årskontrakt.

Vidar har storspilt i år, men har slitt mye med skader så usikker på om vi bør tilby 1 eller 2 årskontrakt.

Shabani må jo også få ny kontrakt, ung, lokal, solid i år, stopper/hback. Ny 3 årskontrakt.

Gerrbrand hvis motivert en klassespiller som FFK bør sikre på langtidskontrakt, gjerne 3 - 4 årskontrakt.

Gardar er et annerledes alternativ på topp, gir FFK tyngde i angrep, Everton er i tillegg bare på lån så greit med ny kontrakt på islendingen, gjerne en 2 årskontrakt.

Barsom er ikke så fryktelig god, men er en glimrende ambassadør for klubben, samt anvendelig på midten. Levon og Lala er også kun på lån. Ny 1 årskontrakt.

Elvestad virker spennende, men slipper særdeles lite til. Bruk ham isteden for Kasey? Ny 2 årskontrakt.

Ramberg er overflødig, Kasey er umotivert og klønete i media. Vår viktigste spiller ifjor kan frigis nå...Samtidig er klubben i en vanskelig økonomisk situasjon så vil ikke sove dårlig om nettene om spillere som PAC, Kvisvik, Barsom og Gardar forsvinner.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340