Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 apr 09, 11:40

Opprinnelig postet av bateman

Flott at nøytrale koste seg igår, som lpool supporter var jeg knust etter kampen. Helt utilgivelig å gi bort 3 av 4 scoringer til Arshavin. Stryk til Macherano, Arbeloa og Aurelio. Ellers kjører vi til de grader over Arsenal, et ran som er på nivå med FFK i Stavanger...bl.a. kan det nevnes 15-0 i cornere...Kuyt, Torres og spesielt Benayoun var fantastiske igår, synd 3personlige grove tabber i eget forsvar avgjorde ligaen til fordel den klubben jeg unner minst godt i hele verden...

Det er ikke på nivå... Kampen mot Viking var ikke et ran i det hele tatt. Sjansefattig mellom to lag som spilte elendig, 2-1 er ikke et ran da Viking absolutt ikke hadde fortjent hverken poeng eller seier. Liverpool derimot ble utsatt for et grovt ran igår. Å ikke få tre poeng etter å ha vist sånn fotball er ufattelig. Arsenal skapte ingenting, Liverpool kjørte over forsvaret deres, men greide ikke å være effektive. Arsenal hadde Arshavin, uten han hadde det sett ut som et cupoppgjør mellom lag med et par divisjoner mellom.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f