Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 apr 09, 22:36

Et veldig morsomt utfall på kampen sett med FFK-øyne. Dette var en kamp begge kunne fortjent å tape, men det vippet istedet bortelagets vei. Jeg synes det er utrolig å høre på Semb og Alsaker, de lirer av seg så mye tull. Semb skulle hele tiden ha det til at Borges burde byttes ut og at han var passiv, sliten og henger etter. Greit nok at han ikke var 100%, men som andre har vært inne på så er han faktisk ikke ving. Ikke var han helt på jordet heller. God ballbehandling, fin innsats selv om han var sliten og ok pasninger. Det ble vel også 2 assist på ham i dag også (ikke dårlig til en debut å være)? Ikke noe som burde være gjennomgangstema i studio i alle fall.

Det er mange nye spillere i startoppstillinga nå, så man kan ikke si at det smeller som en bombe at samhandlinga ikke sitter. Sølvlaget fikk nesten en sesong på seg til å bli kjent med hverandre. At vi får så stor uttelling som vi gjør nå er fantastisk.

Jeg er spesielt glad for at Vidar (som jeg hadde avskrevet 100%) har trosset dystre skadeprognoser og kommet tilbake på denne måten (sammenlignbart med Solskjær-retur?). Han har spilt tidvis glitrende. Amin Askar har vært enda bedre enn jeg trodde han skulle være. Han virker rutinert til tross for den unge alderen. En god kamp av Staw. Jeg er ikke veldig bekymret for feltarbeidet hans, men det er tydelig at det er flaskehalsen hans.

Dette blir bedre for hver kamp!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340