Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 19 apr 09, 12:09

Når en har for mange spillere og av disse for mange skal noen få tilbud om ny kontrakt  - da kan en velge hvem en vil ha med videre.
Dessuten ser jeg heller ingen grunn til at Henriksen skal få pepper for det. Hvem som skal få kontrakt og hvor "taket" på kontrakten ligger er nok helt sikkert bestemt i andre fora. (Men det er klart at det er Henriksen sin jobb og effektuere de beslutningene som er tatt av styre sportsutvalg eller hvem det måtte være).

Slik jeg leser stallen er vi godt forspentg på et par av lagdelene og dårlig på andre. Da må en velge de som skal være med videre og hvem som dessverre ikke får plass. Vanskeligere enn dette synes jeg ikke dette er.

Dessuten så er det flere klubber som ønsker å kvitte seg med noen av sine spillere p.g.a økonomien. Kanskje en ikke skal stå på så forferdelig hardt for at noen spillere skal få presset lønnen til himmels.

Stå på Henriksen - synes å se ansatser til at du gjrør en god jobb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340