Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 16 apr 09, 20:37

Da var årets første tap et faktum, og jeg må si det var overraskende og skuffende at det kom på tirsdag. Stabæk framsto som et middelmådig lag. Dessverre mangler vi det siste ekstra foran mål. Everton er ikke den målscoreren mange hadde håpet på.

 

Når det gjelder de bakre rekker så gjør Lasse en god kamp synes jeg. Askar var meget positiv og turde å prøve seg litt på egenhånd. Blant midtstopperne synes jeg helt klart at Vidar er flere hakk bedre enn Pirjoia. Wallace ser ut til å være på gang. Gashi og Wehrman er tydelig ikke i form, så et innhopp av Borges kunne og burde vært prøvd.

Jeg tror også det er viktig at folk må huske på at 5-6stort sett faste spillere er skadet, og alle lag ville være svekket da. Tenker da spes. på PAC, Gerrbrandt (synes han må inn i stedet for Rajo), Abbe, Borges i form, Kvisvik, Tegstrøm.

Trenger en 3-poenger snart for å komme i gang nå. Kan bli vanskelig mot Viking kanskje, men ett er vel mulig. Så ta vi 3 mot Ålesund i neste hjemmekamp!

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340