Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 apr 09, 17:03

Opprinnelig postet av Martin_


Okey, etter dine argumenter bør dermed alle som oppførte seg truende og aggresivt mot dommeren på tirsdag utestenges.

Hmmm fult mulig det var noe jeg ikke fikk med meg, men jeg så da ikke noen supportere som vare ute på banen og truet dommeren. Men ja hvis det var noen supportere på banen og truet dommeren kast de ut (Det er da lov å bruke hue litt)

Det jeg synes er litt trist er holdningen om at det er alle andres feil og ikke vår feil. Det er dere som ønsker å få til en endring på tribunen. Dette har nå endt med at folk er sure og dritt lei. I stede for da å si at det er alle andres feil, hva med å prøve å gå i seg selv å se på fremgangsmåten dere har brukt. Kan det være noe dere kunne ha gjort annerledes her? Altså det er dere som ønsker forandring og det er da dere som har et ansvar å få frem budskapet på en måte folk forstår. Når da folk stiller spørsmåltegn ved deres oppførsel og får da tilbake at de er gammeldagse og en tantehaug eller dumme da er man ute å kjøre. En ide hadde kanskje da vært å prøve en annen måte å forklare hva man virkelig ønsker, å snakke nedlatende om andre hjelper virkelig ikke deres egen sak for endringer. Jeg har full forståelse for at dere har et annen kultur dere vil ha inn på tribunen men måten dere prøver å få dette inn på har jeg absolutt null forståelse for.

Helt helt enig i at begge grupper for å si det sann (meg inkludert) har sagt mye dumt, men i og med at det er dere som ønsker en forandring så er det deres ansvar å argumentere deres sak på en saklig måte.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f