Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 apr 09, 22:38

helt enig i at fotball er så mye mer enn et spill om liv å død og at det er for alle uansett alt det du sa hedvalen. Men det er fortsatt ingen folkerett at man kan gå på kamp. Fredrikstad stadion er en privat eiendom og det er eieren som bestemmer hvem som slipper inn og ikke på samme måte som på et diskotek. Ja jeg drar dette nå bevist langt og det er for å gjøre et poeng av at det er FFK som faktisk bestemmer til syvende og sist. De kan faktisk nekte folk adgang bare fordi de lukter vondt for å ta et dumt eksempel for det er ingen folkerett å kunne gå på fotball om dette er en rett som bør komme inn i genev konvesjonen er en anne diskusjon men pr dags dato er den ikke der heller ikke i norsk lov :)

Jeg tror nok heller kommunikasjon er veien å gå for å eventuelt få endringer, men alle parter må da gi og ta og jeg tror at det er de som vil ha endringer som er de første som må legge godviljen til å gi litt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f