Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 apr 09, 11:03

Opprinnelig postet av Holters

Lasse Staw stod en helt godkjent kamp. Et par skikkelig bra redninger og flere ordentlige TV-redninger. Noen av disse kunne han strengt talt heller ha tatt et steg til siden og forsøkt å holde.

Lasse sto en god kamp i går han, men er en ting som overrasket meg. Ved to anledninger prøvde han å fange ballen inn til kroppen og begge gangene mistet han dem i litt farlige posisjoner. Det har jeg ikke sett fra han tidligere. Men så lenge det gikk bra så er det bare småplukk

Opprinnelig postet av Holters

en svært særegen (og hjemvendt til sommeren) armener.

Det overrasker meg litt at han ikke fikk sjansen. Det er en spiller jeg absolutt kunne tenkt meg kanskje kunne klart å gjøre noe ute på der på slutten. Var også han jeg håpet skulle komme inn når Shabani måtte ut. Da kunne vi fortsatt med Ramberg som hengende spiss mens Askar kunne tatt høyrebacken likevel. Men mulig Levon er så primadonna som ryktene fra Sverige skulle ha det til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f