Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 apr 09, 22:53

Synes vi spiller vår klart beste kamp for sesongen og langt bedre enn forrige hjemmekamp, mot ett mye bedre lag. Hadde vi rullet inn en 1-0 scoring på slutten istedet for Stabæk tror jeg alle hadde vært enige. Piroja var konge, og nå håper jeg at jeg slipper å lese mer her inne at han kan eller bør benkes. Synes Wallace visste litt av dem offensive taktene fra ifjor, og hans beste kamp hitill. Askar var god og meget positiv. Gashi løp mer enn han har gjort tidligere. Everton får til mye i en vanskelig rolle, stadig alene med tre mann rundt, og han tråkler seg ut og vender dem ut og inn. Desverre er han vaksinert mot å score og det er jo litt dumt når man er spiss. Skulle gjerne sett han ved siden av en notorisk målscorer så han kunne sluppet litt av presset. Når det gjelder Wehrman så må vi forvente mye mer, synes han virker halvskadd og forsiktig. Ramberg åpner forrykende, men faller av utover kampen.

  Inn mot Viking kampen håper jeg Aune tar en tøff beslutning og begynner å drille inn Borges ved siden av Gashi fra første trening, men jeg har mine tvil.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f