Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 09, 17:18

Hehe, artig med litt reaksjoner! Men helt ærlig; tror FFK knapt hadde merket noen forskjell uten Ramberg og Kvisvik til neste sesong. Vi har plenty med midtbanespillere, sats på de yngre!! Ramberg er fremdeles og vil alltid være for veik for meg på dette nivået. Ja han er grei om dagen, akkurat som ifjor på dette tidspunktet, men vil falle sammen utover i sesongen. Generelt løse pasninger, løse skudd, ikke spesielt bra tempo, taklingsvegring, Hansi er litt god på alt. Som Drillo verdsetter jeg spillere med spisskompetanse - ikke typer som Multaharju som egentlig ikke er veldig god på noe.

Kvisvik dog er en typisk spiller som besitter spisskompetansen. Problemet her er at det går treigere enn noensinne og denne kompetansen minner mer om rundingsbøye enn noe annet om dagen. Mao hever ikke Kvisvik nivået kraftig iløpet av sesongen er han en unødvendig dyr lønnspost...

Barsom skriver jeg jo at jeg ønsker en ny 1års kontrakt med folkens!

Midtbane 2009: Askar, (muligens levon eller lawala hvis de imponerer), wehrman(ny kontrakt), Gashi, Borges, Elvestad, Thomassen, Barsom. Samt drømmer jeg litt om å se Wallace som venstreving med den strålende teknikken og "smartnessen" han besitter. Anyway, planty med kvalitet der, selv uten Ramberg og Kvisvik som begge bynner å dra på åra. Kan ikke beholde lokale spillere for enhver pris!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f