Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 09, 09:53

Helt greit at dem ikke har skrevet kontrakter enda, men at dem ikke engang har begynt å snakke om kontraktene synes jeg er merkelig! Hva nå om Barsom og Gardar herjer for oss i år, Skriver ikke under noen ny kontrakt til sommern dem da??

Da vil dem sannsynligvis skrive under for en ny klubb i sommer og klubben blir enten tvunget til å selge billig eller sitte med umotiverte spillere ut sesongen og få null og niks for spillerne!

Mye dyrere å la spillerne gå gratis, enn å fornye kontraktene med noen år selv om det innebærer en liten lønnsøkning. 

Barsom, Gardar og Kasey burde alle fått nye kontraktsforlag! Sånn jeg ser det er det de som har best forhandlingskort når andre klubber begynner å vise interesse for dem. Det kan bli langt dyrere for klubben.

At Borges er en erstatter for Kasey er jeg ikke så sikker på. Skulle han være i nærheten av så god folk vil ha det til, så blir nok han maks til neste sommer og da er vi like langt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f