Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 mar 09, 21:08

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det er VPN som skriver dette, ikke meg. Ja det er forskjell, men det er da ikke en stor fundamental forskjell mellom bluss ved banen og på tribunen. Det går ikke an å synes at bluss ved banen er en veldig god måte å støtte laget på, og samtidig synes at blussing på tribunen ødelegger for laget (og da er det selvfølgelig sett bort fra bøter/poengstraff). Blussing er blussing. Blir nesten litt som å være motstander av vold på byen mens man banker opp kjerringa og barna hjemme.

Kan jo ikke velge å se bort fra bøter for det er nettopp derfor en del folk mener at man ikke støtter laget pga bøtene det er jo hele poenget. Folk mener at så lenge det ikke er lov og klubben straffes så er det ikke med å støtte laget.


Men hvorfor ikke prøve å komme med konkrete forslag på løsning som alle parter kan leve med. Har fortsatt tilgode å se et konkret forslag på gode løsninger fra de som er for blussing. I stede er det bare argumenter som at vi ikke synes det er farlig osv osv. Kom heller forslag til løsning. Selv har jeg tidligere kommet med forslag om et begrenset område på tribunen hvor man kan blusse og at dette da utføret av utvalgte personer.

 

Slik det er i dag støtter man ikke laget ved å gjøre noe ulovlig og det er nettopp det som er hovedargumentet at man altså gjør noe ulovlig ved å blusse på tribunen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340