Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 26 mar 09, 21:16
Endret: 26 mar 09, 21:17
Endret av: Gardarson

Opprinnelig postet av Jonek

Hallo !

Meningen med et PH felt er det at der skal de aller virigste stå å synge, hoppe og herje så mye som mulig. Ønsker Gardason et felt for de som ikke er så ivrige, kan jeg foreslå at du kjøper deg en sitteplass et annet sted.

Dette feltet skal være ment for de ivrigste! Da er det plass for BRH og andre små og store grupper!

Jeg kan godt stå ved siden av folk som ikke er lik meg på dette feltet. Vår supporterskare skal være tverrsnittet av vår befolkning, en slik intolerant holdnng som Gardason er nevner er jeg sterkt i mot.

 

Stått opp litt for tidlig idag eller?Yell

Det er jo det som er problemet med hele feltet nå, at det er for mange som ikke er ivrige nok. Mye av dette har nok også med BRH og andre grupperinger å gjøre. Hvorfor vet jeg ikke helt, men det bare merkes på hele stemningen.

Skal man samle de aller ivrigste, trenger man jo ikke mer enn maks 1/10 av dagens felt. Er vel ikke tvil om at et slikt felt vil klare å lag nesten like mye liv som dagens PH felt. Men jeg trur også at PH feltet da vil kunne ha enda mer å bidra med, slik at stemningen vil ta seg opp betraktelig.

 

Som jeg sier, så står jeg å synger mer enn de fleste, men kunne aldri falt meg inn å sitte!! Jeg kan gjerne også stå ved siden av folk som ikke er like ivrige som meg, og gjør det hver kamp, men det er jo mange som faktisk IKKE tolererer dette. Siden de helt klart er i mindretall på feltet synes JEG det ville vært en idè om disse hadde fått et eget felt. 

Hva du menere bryr meg svært lite, men jeg skjønner ikke hva du mener med intolerant holdning! Synes heller jeg har det motsatte....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340