Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 22 mar 09, 22:44

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

1. Joachim Thomasen skuffet meg i dag. Mange feilpasninger og på feil sted da han fikk pasninger. En av de beste i serieinnspurten i fjor.

3. Forsvaret var solide.

4. Skjønner ikke helt den utrolige sansen noen (Holters m.fl) har for Everton. God til å holde på ballen, men føler han ikke er noen trussel foran mål.

Artig med diskusjon i etterkant - så vi samme match..? Hehe

Etter min mening var Thomasen offensiv og gikk på mange løp, det var alt for dårlig presisjon i plasseringen og ikke hans feil possisjonering. Flere gode passinger med Everton også.

Everton løper på mye mer enn Tegstrøm (som likevel gjorde et godt innhopp, ikke misforstå), og stresser forsvaret med teknisk godt spill. Desverre har han ikke funnet nettmaskene, men jeg tror kanskje han og Tegstrøm/Gardar vil bli bra.

Forsvaret fikk panikk omtrent hver gang Godset fikk en sjanse - i første omgang var det kaos. Vanskelig å si hvem som roter mest av Raio og Martinsen... Shabani var derimot meget kontrollert, likte det jeg så.

Wehrman og Gashi hadde riktignok enkelte feilpassninger, men de brøt opp midtbanen til Godtset flere ganger enn de sendte feil pass. Artig at Ramberg scorer - og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde troen på at han skulle levere den innsatsen han gjorde i dag. Han hadde vel også flere gode løsninger i dag enn dårlige, det var artig - og jeg håper han tar det med seg videre.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340