Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mar 09, 13:44

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Lemmy

Det kommer ikke til å skje. Vi har en av tippeligaens beste venstrebacker med en U-21spiller som backup, hvorfor skulle vi hente en skadeplaget spiller som ikke har imponert nevneverdig i Viking?

Nei, gud forby.

Ja, gud forby å hente en norsk landslagsspiller hit...  Men det var lovlig mye sutring når han blei solgt - dog for en anstendig sum - og hvis vi får'n for en rimelig slant er det vel greit.

Wallace er per i dag vårt eneste salgsobjekt med litt verdi, slik jeg vurderer spillerstallen. FFK har budsjettert med forholdsvis store inntekter på spillersalg, så jeg forventer nesten av Wallace blir solgt i sommer...  Da er det jo greit å ha en god, norsk, spiller klar for oss.

Hva så? Når Berthelsen dro hadde vi verken Wallace eller Thomassen. Nå er dem her, og da får vi forholde oss til det så lenge dem er her, og da er det selvfølgelig andre steder enn venstre back vi bør bruke store summer på....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f