Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 mar 09, 15:59

For det første så la jeg inn en sak om dette under "tribunekultur" den dagen nyheten kom i f-b, så den "kreden" skal ikke keiko ha.. Cool

For det andre,; Dette er en viktig diskusjon, jeg ønsker blant annet å høre hva BRH og co mener om saken (det vil si, jeg vet jo hva de mener om blussing etc. men hva tenker de rundt dette nå når denne regelen har kommet?) Kommer de til å stå på sitt å tenne bluss fordi det "ser så tøfft ut". Eller kommer de til å la være, for klubben sin skyld. Denne sesongen kan ikke BRH, PH eller andre betale bøter FFK får i straff for blussing på tribuna, blir FFK trukket i poeng for dette vil dette gå dirkte på klubben, det er ingen som kan "redde" klubben fra en slik straff!

 

Jeg ber derfor på mine knær til BRH (og evt andre) om å la bluss og annet fyrverkeri å ligge igjen hjemme når dere skal på kamp!!!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340