Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 mar 09, 10:31

Opprinnelig postet av Husgutt

Du må visst ha det med teskje.  Fra wikipedia:

 

Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».

Det er her du tar veldig feil Husgutt. Jeg har aldri skrevet ting her inne hverken for å provosere eller få hissige diskusjoner. Jeg har prøvd å fremstå saklig og anstendig i mine innlegg. Men dessverre så er noen innlegg kritiske avhengig av saken og slik må det være. Jeg er genuint opptatt av FFK og Fredrikstad og vil klubben og byens beste. Skriver heller ikke bare innlegg om BRH men har også skrevet innlegg om PH, Morgan-saken, Grønhagen etc. Er heller ikke for å fjerne Ultras mentalitet.Jeg vil vel selv kalle meg en FFK Ultras og er vel mer ivrig i og rundt FFK enn de fleste. Men jeg mener fortsatt at alle må innrette seg etter PH sitt reglement og oppføre seg deretter. Ihvertfall når man står på samme tribune med medsupportere.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f