Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 04 mar 09, 09:28

Lars 29. Så at denne debatten ikke sporer helt av så vil jeg si følgene. Mitt innlegg hadde bakgrunn i hvordan jeg og andre har opplevd den tiden vi har hatt på nye Fredrikstad stadion og våre erfaringer med  det å ha BRH øverst på tribunen. Det var og er ikke noen drittslenging mot BRH. Har i mine innlegg prøvd å være saklig, men når BRH i visse sammenhenger opptrer på en negativ måte så synes jeg også at dette må kunne skrives om uten at dette blir oppfattet som drittslenging. Dette gjelder også når PH opptrer på en uheldig måte. Ingen var vel mer kritisk enn meg til PH og deres klønete håndtering i media vedrørende Morgan Andersen rettsaken. Dette kalles ytringsfrihet. Har under kommentert Danans sitt svar på mitt innlegg.

Opprinnelig postet av danan

- lars 29: "Er rimelig lei av å høre eksempler på kasting av brus nedover på feltet..."
Det skjedde kun 1 gang at et pappbeger med en liten skvett rent vann i ble kastet i rent engasjement. Personen la seg straks langflat og lovte at det aldri skulle skje igjen. Det er ikke så mange år siden jeg var ballgutt på gamle stadion, der haglet det både lightere og flasker fra alle kanter i enkelte situasjoner. Selvsagt er det en uting, men problemet er ikke lenger tilstede.

Lars 29. Var på stadion på hjemmekampene i fjor og å påstå at dette skjedde kun en gang er ganske utrolig. At du henviser til tidligere kasting på gamle stadion er vel ganske irrelevant da dette ikke skal forekomme. Nå er vi på en ny stadion med helt andre sikkerhetstiltak. Det jeg anbefaler i mitt innlegg er å flytte BRH ned i midten eller foran så slipper man slike "episoder"

- lars 29: "... og dytting av voksne/barn foran BRH folkene."
Det har selfølgelig heller aldri vært meningen å skubbe borti noen andre. Ved en scoring blir det litt kaos og da kan man ved et lite uheldig tilfelle skubbe borti noen andre. Selfølgelig flyr vi ikke rundt på feltet å dytter på barn og voksne.

Lars 29. Mulig at det ikke er meningen, men dette har dessverre skjedd til stadighet ikke bare ved scoringer. Det er noe jeg har sett selv flere ganger og fått mange uheldige tilbakemeldinger bom.Derfor anbefaler jeg å flytte dere ned så man slipper slike ting fremover.  

- Lars 29: "det er kun BRH som "styrer showet" og ikke forsangere/flertallet "
Når det ikke synges på feltet så tar vi initiativ til å starte noen sanger i ny og ne. Om vi ser at forsangeren er opptatt med å dra i gang noe, eller noen andre gjør det så henger vi selvsagt med på den sangen som dras i gang. Sang og stemning er vi veldig opptatt av, jeg tror f.eks at samtlige nye sanger som ble innført i 2008-sesongen har sin opprinnelse hos oss.

Lars 29. Det jeg opplever til tider er at ikke PH forsangere alltid har kontroll over dere. Dere henger dere faktisk ikke alltid på når ting dras igang, men synger andre sanger. det har kommet drittslenging mot forsanger  og flere føler at BRH skal "styre showet". Bra at BRH er opptatt av stemning, men tro det eller ei, det er det mange tanter, indianere ( som dere har kalt deres medsupportere ) som er også.  Derfor så anbefaler jeg at dere flyttes ned i midten eller foran så man slipper dette i fremtiden

Det at du hevder at vi har 5 utestengte er også veldig festlig, artig at du tør å komme med såpass bastante påstånder uten å ha overhode peiling på hvordan det ligger ann. Dette innlegget er ikke ment som en "vi er best og kan alt" post. Vi har helt klart forbedringspotensiale vi også. Men du kommer med så mange gale påstander i nok et forsøk på å trekke oss lenger ned, at jeg har lyst til å rette på dine faktafeil.

Lars 29.Når det gjelder de fem utestengte så fikk jeg av sentrale personer i FFK beskjed om at det hovedsaklig var på bakgrunn av den utrolig lite intelligente blussingen i siste hjemmekamp, hvor man blusser 3 meter foran masse politifolk og vakter. Det sammen med noen andre uheldige situasjoner sesongen sett under ett. Dersom du påstår at alle ikke tilhører BRH så er det ikke noe som er mer positivt enn det, men de tilbakemeldingene jeg har fått i saken tyder på det motsatte. Ja BRH har helt klart et stort forbedringslokale og jeg føler dessverre at dere ikke har vært spesielt opptatt av å respektere deres medsupportere. Har ingen hensikt av å trekke dere ned, det føler jeg at dere ved deres opptreden til nå fint har klart selv.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340