Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 feb 09, 23:15

Opprinnelig postet av Per Egil

Seriøst, Kristen Viikmäe er noe av de tristeste jeg har sett i FFK-drakt i moderne tid. Han hadde ingen forutsetninger for å bli en god spiller, og manglet både tempo og fysikk.

Martin Wiig var kanskje ikke elendig, men han får plass på mitt lag fordi han stadig irriterte meg med en grusom pasningsfot.

hehehe.. Jeg tok meg selv i å le litt når jeg så for meg hvordan de bommet med både skudd og pasninger Laughing. Men med det målet Martin Wiig scoret mot briskebyfanden i 2005 så skal jeg være villig til å glemme alt det andre rare han gjorde.

Her er listen over FFK-flopper som ved å ha scoret elleville mål skal få slippe negativ omtale av meg (i det minste) i en del årfremover:

Anders Pryds - kanona mot viking

Vebjørn Hagen - Frisparket som han skrudde i krysset mot Odd på gamle stadion.

Wiig - nevnte målet mot kamma der han pasningskøt-lobba-vindskrudde ballen i mål fra omtrent trenerbenkposisjon.

 

Det var de som jeg kom på i farta. Andre som jeg vil frita av andre årsaker er følgende:

Hoås - Jeg vet det er upopulært, men på grunn av at denne mannen er evig historisk i FFK med siste mål på gamle og første mål på nye stadion så fritar jeg ham for alltid for FFKs beste.

Fofana og Koaudio - En trist historie (som det er viktig å lære noe av forøvrig)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340