Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 feb 09, 18:08
Endret: 26 feb 09, 18:17
Endret av: danan

Jeg vil tro det er bedre å samle seg slik det blir i år ute på kanten, stemningsmessig.
FFK (med Bagstevold i spissen) sa at klubben ikke hadde penger til å sette opp en plastvegg alá den de har 2 av på motsatt kortside. Husker ikke hvor mye han sa det ca kostet å smekke opp en sånn vegg, 2-300.000? Jeg vil nok tro at pengene ikke er det egentlige problemet hvertfall. Å fått i hvertfall en sånn vegg på sida av oss (som bærer lyden mye bedre) ville hjulpet enda mer. Det er uaktuelt for klubben å sette opp en sånn vegg til. Om Plankehaugen hadde brukt heste utgiftene(100.000 i året), Stjernenspiller utgiftene (15.000?), Webside utgiftene (80.000 i fjor) og styregodtgjørelsen på en sånn vegg så tror jeg jaggu vi hadde hatt råd til et par sånne vegger.

Ståplasser på hele kortsiden, sangfelt, vegger på sidene og ølservering på tribuna, da tror jeg faktisk at jeg hadde vært fornøyd. Tongue out

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340