Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 25 feb 09, 17:08
Endret: 25 feb 09, 17:09
Endret av: Megasupporter

Oppdaterer laget mitt pr. 27. mars 2011 Laughing Har en følelse av at jeg er den eneste som er FM hekta for tida, ettersom det er så kjeeempestor aktivitet her inne Wink Har nå bygd opp et fantastisk spansk-brasiliansk-norsk lag, og har vunet to seriemesterskap på tre sesonger. UEFA-cup gruppespill har jeg også hyppig vært med i, men blir med nød og neppe slått ut hver gang... Har plutselig fått et enormt transferbudsjett, som var helt oppe i 101 millioner før jeg satte i gang kjøpinga. Her er altså mitt spansk-brasiliansk-norske lag:

 

 

 

                                            Dominic Adiyiah (GHA)    Neymar (BRA)

 

Carlos Marinelli (ARG)        Cicero (BRA)          Jose Manuel Jurado (ESP)   Fredrik Ljungberg (SWE)

 

Wallace Pereira (BRA)         Lolo (ESP)            Arnar Førsund (NOR)       Morten Skjønsberg (NOR)

 

                                                           Carlos Garmendia (ESP)

 

Carlos Garmendia - Keepertalent, potensiale til å bli langt bedre enn Lasse Staw

Lolo - Passe gammel (26) stopper jeg kjøpte fra Malaga

Carlos Marinelli - Meget god ving med gjennomsnitt på 14 i tekniske ferdigheter, blant annet spilt for Middlesbrough og Racing

Cicero - Min beste spiller, kjøpt fra Hertha Berlin, brasiliansk selvfølgelig

Jose Manuel Jurado - Egentlig et mirakel at han ville komme til klubben min, 24 år gammel og har spilt for Real Madrid og Atletico

Neymar - Stoooooort talent som bøtter inn mål, 19 år gammel, 16 mål på 23 kamper sesongen jeg kjøpte han, tyske og engelske toppklubber interessert

 

Og så benken, orker ikke å si noe om dem også Wink

Gardar Johannsson, Fredrik Gulsvik, Erik Mjelde, Rocky Lekaj, Tales, Vegard Forren, Carlao

Reservene er Magnus Eikrem, Erlend Thorvaldsen, Jan Tore Ophaug, David Rochela og Lasse Staw

 

Kommentarer på Club de Fredrikstad Braziliano? Tongue out

---------------------------

Nå går vi for gull!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f