Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 feb 09, 19:05

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi fikk vel svar på hva rutine og lederegenskaper betyr i denne kampen. 4 av dem 5 som var savnet på midtbanen igår har kontrakter som går ut. Heldigvis satte noen ned og ikke solgte brorparten av dem...

Man får de svarene man vil haUndecided

Tenkte nøyaktig det samme. Man kunne like godt ha skrevet:

"I dag fikk vi svar på hva unge, talentfulle og fremmadstormende spillere med videresalgspotensial kan utrette. Ungguttene Erik Lund (20), Mattias Bjärsmyr (23), Sigurdsson (22), Gustav Svensson (22), Nicklas Bärkroth (17) og Pontus Wernbloom (22) regelrett herjet med Fredrikstad. Spesielt imponerende var kvaliteten på de to offensive spillerne Bärkroth og Wernbloom, men også bakover på banen ruvet ungguttene. Faktisk fantes det bare én spiller som hadde rundet tredve år i startelleveren til IFK: Stefan Selakovic. Tobias Hysen (26) og Pontus Wernbloom scoret hver tre mål.

Tenk om FFK hadde valgt å satse på slike unge - og samtlige foruten en lokale i dette tilfellet - spillere som presterer sportslig og innehar et enormt videresalgspotensial."

Det var vel de beste av våre unge spillere som igår var utpå og fikk skambank av IFK? Jeg har vanskelig for å tro at den normale startelveren vår hadde gått på et lignende tap.... Må si jeg hadde vært ganske bekymret om gårsdagens mannskap var det beste vi kunne stille til seriestart.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340