Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 feb 09, 18:55

Opprinnelig postet av Holters

Så da stiller jeg spørsmålet nok engang:

Hva er den mest langsiktige tankegangen?

A) Å hente inn unge spillere med videresalgspotensial som kan generere store verdier for klubben i fremtiden (som igjen betinger at spillerne er en sportslig suksess mens de er i klubben)?

eller

B) Hovedsaklig hente inn spillerne uten videresalgspotensial i slutten av tyveårene (eller  allerede er i tredveårene), og som derfor med overveiende sannsynlighet ikke kommer til å generere fremtidige salgsinntekter for FFK - gjerne i kombinasjon med stive lønnskrav?

Jøss Holters, jeg trodde virkelig du hadde evnen til å se litt mer nyansert på ting. Det er da ikke snakk om enten eller. Alle lag trenger rutine blandet med ungdommelig pågangsmot, og vi henter da ikke mange "gamle" spillere...

For å svare direkte på spørsmålet ditt: Den mest langsiktige tankegangen er å fortsetteå spille i Tippeligaen, og å fortsette å levere bra resultater der. Med en god blanding av ungt og "gammelt". Gjør vi ikke det så kan det være det samme med hele økonomien,for den vil uansett bli rasert om vi forsvinner ned i divisjonene... Been there-seen that....

P.S.Hvor mange millioner tror du vi kan ta inn på å selge noen av våre unge idag? Jeg tror vi skal slite med å få gitt de fleste av dem bort gratis...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340