Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 feb 09, 12:35

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg kan bare ikke fordra å bli pådytta reklame når jeg ser på TV, spesielt ikke midt i programmer.

Lite reklame midt i programmene til TV2. Kanaler som f.eks. TV3 gidder jeg ikke se på da de har reklameavbrudd "hele tiden". Tar jo en halv time ekstra å se en film....

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg er forøvrig enig med deg når det gjelder kanalpakker, og at jeg er enig med deg om noe i denne denne diskusjonen kvalifiserer vel til et kryss i taket.

 

Ja, "kanalpakkeopplegget" er ræva. Jeg hadde vel kanskje hatt 6-7 kanaler om jeg kunne plukke det jeg (familien) vil ha...

Opprinnelig postet av Magnum

Men jeg sliter med å forstå iveren etter å forsvare dem til siste blodsdråpe når de har drete på leggen så hardt som i dette tilfellet. Det går vel an å ha to tanker i huet samtidig?

Forsvarer ikke noen "til siste blodsdråpe". Forstår bare ikke kritikken av TV2 i dette tilfellet. De kjøper et produkt, og så vil noen (ganske mange) at de så skal gi bort produktet gratis til alle. Hvor dumt er det...? Du må huske på at mange betaler for TV2 Sport, og for å beholde troverdighet og dermed kunder så SKAL og MÅ den kanalen gi folk som betaler noe ekstra som ikke alle andre kan se. Hva er ellers vitsen? Det som irriterer meg mest er jo at NFF spiller så jævla uskyldig i saken. De vil at alle skal ha muligheten til å se landslaget (og annen fotball), men er ikke villige til å legge ei krone inn for å få det til. De skal ha "markedsføring av produktene sine gratis, og helst ha betalt for det. Teit. Det står jo alle helt fritt å kjøpe TVrettigheter og så gi dem bort. Det er bare å betale nok. Det var ikke mange (om noen) som konkurerte med TV2 om rettighetene til denne spesielle kampen. Det er i ettertid (når TV2 hadde kjøpt kampen) at "alle" mener kampen burde vært sendt på en fri kanal.

Har mange tanker i huet samtidig jeg, er bare ikke mange av dem som matcher din(e).

Enig i at vi lar temaet falle. Blir nok aldri helt enige og det er jo greit. Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340