Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 feb 09, 16:34

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Og hvor mange kamper hadde du sett ham som midtstopper?

Jeg er forsåvidt enig med deg i at det kanskje er litt tidlig å dømme han fullstendig nord og ned når vi faktisk ikke har sett ham som midtstopper nok ganger. Jeg kanskje faktisk hukse at han gjorde en fin figur som midtstopper borte mot godtset der han faktisk slo Peter Kovacs i hodeduell flere ganger (det husker jeg gjorde inntrykk). Jeg tror det også var denne kampen hvor han desverre litt for strengt ble utvist for å hindre en spiller som sisteforsvarer (kan diskutteres). Kanskje det var litt symptomatisk at han skulle bli straffet for en som utfordret ham i bakrommet.

Men, for det er et men her. Kanskje det er en grunn til at vi ikke har sett han så mye på midtstopperplass? Det er ikke sånn at trenerteamet som vi har tillit til utelater å bruke en veldig god midtstopper uten grunner som vi kan forstå. Kan det tenkes at vi ikke har sett ham på den plassen fordi han ikke blir vurdert som bedre enn Gerrbrandt, Raio, Ophaug, Martinsen? Han har fått sjansen på backplass fordi det er der han har vært mest til nytte, og på denne plassen har han i allefall ikke overbevist meg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340