Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 jan 09, 20:56

Opprinnelig postet av Svein

Men i all verden? Har dere solgt sjela nå? Hva var prisen?



Å kunne lese er en forutsetning for å kunne skrive. Ettersom du tydeligvis kan skrive og er opptatt av språk (ref: tråden om språkbruk på forumet), vil jeg råde deg til å faktisk lese gjennom de andre innleggene i tråden FØR du skrive noe neste gang. Da ville du kanskje forstått hva dette handler om.


On topic: Synes dette er bra jeg. FFKsupporter.net er en supporterside. Ved det som nå er blitt gjort, så kan vi som supportere faktisk gjøre verdens enkleste dugnad for klubben vår. FFK vil faktisk kunne tjene penger på at folk diskuterer her på forumet. Synes faktisk gutta skal ha litt cred for dette. Her har de gjennom årelang dugnadsinnsats skapt en av de beste supportersidene i Norge. Resultatet er at siden har ganske mange treff og brukere. For noen år siden fikk gjengen voldsom kritikk for å tippe FFK på nedrykksplass (blant annet fordi de kalte nettstedet for en supporterside.) Nå tar de noen grep som faktisk kan være med på å støtte klubben i vårt hjerte - uten at dette endrer premissene for hvordan siden blir drevet i praksis. Synes det er helt geinalt jeg! Men fortsatt må noen klage.... Flott jobb guttær!

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f