Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 jan 09, 14:35

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Holters

Har du vært på en FFK-trening noen gang? :) Hvis ikke, så ta deg turen på et par treninger. :)

Jeg bor litt ulagelig til og har litt for mye familie til at det blir særlig praktisk særlig ofte, trur jeg... Smile

Men okei, la oss anta at Grönhagen er en drittsekk som trener. Det endrer ikke på det faktum at jeg ikke er videre imponert av TKKs opptreden heller. Og de angivelige farmerlagambisjonene tippa meg i grunn over.

Som sagt, jeg kunne ønske meg i hvert fall ETT år uten intriger, rykter og personkonflikter. Frown

Dette med farmerlag er vel muligens litt å ta i vel...Det  er jo ikke mye som skal til før vi har matchet de yngere, selv om jeg mener at grønis har gjort det. Tarik, Trulsen, Thommassen, fofana kaudio selv om de 2 siste ikke er norsk.

Det er jo ikke mulig å være i toppen med bare juniorer, det skjønner alle... Men kansje det  å kjøpe yngere og selge de etter 15 mnd. fra utland er en god ide, men ikke mange om gangen... ikke no topplag som har fullstendig gjennomtrekk

---------------------------

Heia FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340