Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 des 08, 09:58

Flamebait-warning:

Aaahh. Godt noen ikke lar seg diktere av en gjeng tullete flyplassnisser som tror de kan få vilja si gjennom å sutre om mulig konkurs.

Hvis de visste det kom til å bli så vanskelig å drive flyplass med passasjertak burde de latt være å bygge flyplassen. De fikk en konsesjon, med klare begrensninger og valgte allikevel å bygge - da må de ta konsekvensene av det og ikke komme i ettertid å sutre.

Når det først er sagt synes jeg det er fint med flyplass i Rygge. Og jeg håper de overlever, men hvis alle hele tiden skal få vilja si bare vi sutrer litt ekstra blir det for dumt... For et samfunn vi skal få hvis det blir tilfellet...

Jeg har selv vært med på konkurs(er). Hvis vi bare hadde sluppet arbeidsgiveravgift og merverdiavgift hadde vi nok ikke gått konkurs. *Sutre* *Sutre*  Kanskje vi skulle la være å betale inn? Ånei, det er ikke lov det. Da får vi presse på for en lovendring, da. Fordi vi ikke klarte å drive ut fra de gitte betingelsene.  Tongue out

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f