Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 des 08, 13:14
Endret: 11 des 08, 13:52
Endret av: FFK1903

Jo, selve greia med at klubben kan bli kjøpt opp og at overganger blir fryst er greit nok, det er tidsperspektivet jeg reagerer på. Hamkam kan umulig ha større anseelse enn FFK, det må vel noen ha kontrollert. I hvert fall ikke så god anseelse at han er villig til å tjene nesten en tiendedel av hva han kunne fått i FFK for å spille for dem.

Jeg har nå kommet til februar og jeg får fortsatt ikke lov å kjøpe spillere. Det ironiske er at styret har sagt at jeg får 26 millioner å handle for, men som jeg altså ikke får lov til å bruke.Jeg trenger en ny sentral midtbanespiller og Jönsson har funnet en knallbra brasilianer som jeg har råd til å kjøpe, men altså ikke kan kjøpe likevel.

Sliter med å få ut potensiale i Dominic, og med en del spillersalg så er det ikke mange igjen fra utgangspunktet jeg startet med.

 Even Hanssen - Jesper Mathisen

Kim Aabech - Kasey Wehrman - Franco Zuculini - Fredrik Gulsvik

Wallace F. Pereira - Marcus Nilsson - Raio Piiroja - Jimmy Andersen

Erik Bråthen

Tror jeg har 7 eller 8 16-17-åringer på U21-landslaget til Sverige, Danmark og Norge, så jeg håper jeg får beholdt samtlige fremover og at styret ikke er idioter og selger unna. Greit at de kan tvinge frem et salg om klubben har dårlig råd, men å tvinge igjennom et salg på 5-10 millioner når klubben har 50 millioner på bok blir for dumt når spilleren spiller fast og gjør det bra.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340