Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 nov 08, 17:10

Månedene når tippeligaen er slutt er noe av det desidert verste jeg vet. Jeg gleder meg allerede til 2009-sesongen!

Men, da hjelper det at det er maaaaaaaasse rykter om nye spillere ute og går. Selv ønsker jeg at trenerkabalen skal bli løst først. Etter det kan vi begynne å konsentrere oss om nye spillere.

En ting er hvertfall klart, stallen må slankes! Ut med 4-5 spillere, og hent inn 1-2. Nå har vi forsterket med ekstremt viktige og dyktige spillere i fjor sommer, forrige vinter og i år- hvorfor ikke fortsette? Jeg personlig ønsker meg mest av alt en skikkelig spiss til. Har vi tre spisser som holder mål, er det bra. Gardar, Everton og "x". Pluss Adiyahe i bakhånd.

En ny kantspiller og gjerne en offensiv høyreback til i stallen hadde heller ikke vært meg i mot. Men det jeg syns blir enda viktigere enn å hente inn nye, gode spillere er å bygge videre på de vi allerede har. For det bor et stort potensiale i troppen, og det er en homogen tropp med spillere som står godt til hverandre!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f