Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 nov 08, 16:42

Kanskje litt dumt formulert at jeg ser for Alekasander Ødegård I FFK drakta, trolig mer presist formulert at det var en spiller jeg kunne ønske. Fint at vi er enige i hans kvaliteter, men dessverre for A.Ø ser det ut som at Uwe Røsler ikke har skikkelig sansen for han.

Når jeg eventuelt tør tenke tanken A:Ø til FFK er det mye pga at det kan virke som det er noe som skurrer i kjemien Ødegård kontra Røsler eller motsatt.

Tror nemlig ikke at FFK klarer å matche Viking i økonomi dersom de ønsker å beholde Ødegård. Det samme også dersom Sokolowski tenker økonomi og alternativa er Viking-FFK.

Mao noen ønsker, kanskje urealistiske i dagens økonomisj situasjon, men dersom spillerne kanskje tenker miljø, lag i flyt, trenerpersonlighet osv så kan FFK matche de fleste.

 

Ps. Vet positiv at mange i oljebyen er forundra over Røsler bruk/behandling av Ødegård denne sesongen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f