Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 nov 08, 13:35

Opprinnelig postet av dracula
Dersom ikke Zengin, ser jeg for meg at  Annders Grønhagen klarer å få Alexander Ødegård tilbake i god gammel stabil form. Ødegård er er klassespiller, som trolig trenger ro og tillitt rundt seg for å yte sitt beste.

Ser det som totalt urealistisk at Ødegaard blir FFK-spiller. Han har vært den beste offensive spilleren til Viking i år, har kontrakt ut 2009 og de slipper han nok ikke. I så fall blir han veldig dyr, og dyre spillere har ikke FFK råd til. I tillegg har han aldri vært linket til FFK. FB sin overskrift er svada. Det Grønhagen sa til Demokraten var at han hadde sans for Ødegaard og Hoff. Jeg tror det heller sier oss noe om hvilke spillertyper Grønis er ute etter. Han ønsker nok en driblesterk kant som kan utfordre en-mot-en. Slike spillertyper mangler vi per i dag.

I tillegg er jeg skeptisk til Ødegaard som kant i 4-4-2. Han virker som en typisk ving i 4-3-3.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f