Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 nov 08, 11:04

Poenget mitt snæbbis er at ja det er jo at begge de kulturene er ulovlig. Hvorfor skal det da være greit å tilate en ulovlig kultur og ikke en den andre. Hvem skal så bestemme hvilke kulturer som er ok og vidreføre og ikke ok. Det med ak var bare et eksempel på andre kulturer. Som jeg også sa så finnes det mange mange andre kulturer og måter å feire på. Og ja jeg er enig i at det er drastisk og dumt å feire med AK for vi ser jo hvor mye skader det blir.

 

Det jeg prøver men merker jo at jeg møter en vegg er at det er så utrolig mange kulturer rundt omkring i verden. De forskjellige kulturene må tilpasse seg norske lover og regler sann gjelder det for alle. Det kan ikke være slik at noen kulturer skal kunne bryte lover mens andre ikke kan. Dette er som du sikkert er enig i diskriminering.

Derfor prøver jeg å få frem at argumentasjonen om at blussing er ok fordi det er viktig del av ultrass kulturen blir feil. Rett og slett fordi det finnes så mange andre kulturer og da mennesker som vil ta med seg denne kulturen videre på kamp men ikke får lov.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f