Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 05 nov 08, 17:35

Opprinnelig postet av UltraAndré

så du  retta på det! Men er sånt som setter ultras i dårlig lys når folk ikke har snøring på ting de prater om. Ultras fra lillestrøm som sloss ja. gi meg noe bevis på det a ?

vet at det var casual gruppa til lsk. SKF... Men når folk ikke har en dritt peiling hvorfor i svarte skal de diskutere ting da? blir som at jeg skulle diskutere blomster. blir oppgitt av å lese her. men på en annen side er det Jævelig god underholdning å se så mange folk uten det spor peilig på tribunekultur på et forum. Og de med minst peiling diskuterer faktisk mest her.

makan til hestegjeng.!!

Så jeg får ikke lov til å diskutere om det har vært slossing blant BRH eller andre alternative grupper her i Fredrikstad fordi jeg ikke har peiling på disse miljøene? Dummeste jeg har hørt.

Jeg vet navnene på flere som har vært med å sloss i Gamlebyen. Det tar meg 5 minutter å finne ut av om de er med i BRH eller ei. Hvem de er, eller hvilken gruppering de er i, driter jeg i. Så lenge de ikke plager meg, kan det være det samme.

Slossing, blussing og andre ting er uansett elementer som ikke er lovlig. Hvis vi ser bort fra slossingen, da det forhåpentligvis ikke skjer ofte, så er er blussingen strengt ulovlig. Hva er vanskelig å forstå med det?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f