Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 okt 08, 20:50

Opprinnelig postet av Shadar

Du kan vel ikke mene at vi skulle spilt med Wherman og Soko på midten? Hvem skal gjøre 100%-løpingen hele kampen da? Både wherman og Soko har for mye kjøtt på kroppen til å holde ut en slik arbeidsmengde. Dessuten blir de for like i stilen. Gashi og Wherman utfyller hverandre bra, men som du sier: de trenger mer konkurranse. Ingen klubb i Norge tåler å ha Wherman eller Soko på benken. Begge har et for stort ego eller ambisjoner til å sitte på benken.

jeg tenkte ikke på ham som en direkte erstatter for gashi, nevnte gashi som en måleparameter for hvilket nivå soko ligger på. nevnte ogsp gashi da jeg rangerer de 3spillerne i denne rekkefølgen: 1kasey,2gashi,3soko. men har ikke soko rimelig bra løpskapasitet? og er jo en spiller som er en del "lettere" enn kasey.

vi trenger en som kan puste de beste i nakken, og en klubb som ffk bør ha plass til 3knallspillere som konkurrerer om 2plasser. det vil garantert forekomme skader og suspensjoner i løpet av sesongen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340