Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 29 okt 08, 13:25
Endret: 29 okt 08, 13:26
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Espen
Jeg synes det er uforståelig at Pereira foreløpig leder så stort i avstemningen over Årets FFK-spiller (49% i skrivende stund).
(...)
Personlig er jeg ikke i tvil om hvem som har betydd mest for at laget til slutt havnet på sølvplass: Kasey Wehrman.
(...)
At bare 5% av supporterne (så langt) mener at Kasey er årets spiller, synes jeg derfor er merkelig. Tipper det er sutringen fra Kasey i forbindelse med ny kontrakt og diverse utspill i media, som skygger for den fantastiske innsatsen han faktisk har gjort på banen. Men det er altså ikke en sympatierklæring folk skal komme med, men en avstemning over hvem som har vært årets viktigste spiller. Da blir det vanskelig å komme utenom Kasey.

Det stod mellom Pereira og Wehrman for mitt vedkommende, og jeg innrømmer gledelige at spilletid og sommersutring sterkt påvirket mitt  valg.

Pereira var den spilleren som hadde spilt desidert flest minutter i år før Gashi tok ham igjen denne runden. I tillegg har Pereira 24 kamper på banen, mens Wehrman bare har 17. Pereira har også soleklart flest BB-utmerkelser (5) her på ffksupporter.net. Strålende kjøp, strålende spiller, og han var mer undervurdert enn underpresterende i begynnelsen av sesongen.

Derfor fikk Pereira min stemme!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340