Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 21 okt 08, 15:08
Endret: 21 okt 08, 15:12
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Holters

Formålet må være å lære opp og innføre felles aksepterte normer for feltet, og det gjøres ikke ved hjelp av slike upsykologiske metoder f.eks. BRH står for. Man må være langt smartere. Nettopp av den grunn tror jeg aldri BRH kommer til å få det som de vil, da de bruker helt feil virkemidler.

Utdyp gjerne.

Orker rett og slett ikke. Det har jeg gjort mange ganger før, og hver gang legger ender man i skyttergravskrig, der dere basant mener at jeg og andre er ute etter å angripe dere og henge dere ut. Konstruktiv kritikk har dere til nå vært totalt uinteressert i, så jeg ser ikke helt poenget. Hadde egentlig ikke tenkt å bidra i tråden i det hele tatt, men klarte ikke å la være da jeg så Supreme NTMs bastante påstander. Nå trekker jeg meg tilbake igjen. :)

Lars 29

Forstår deg godt Holters, føler det samme selv. Hver gang man skal diskutere med medlemmer av BRH eller "den nye generasjonen" ( morsomt navn forresten:-) )  så er de totalt uinteressert i å høre konstruktiv kritikk. Blir kun skyttergravskrig hvor de føler seg tråkket på, dårlig behandlet etc etc.  Det at de fra dag en selv har satt seg over andre supportere, kaller folk i PH for tanter, indianere, juletrær etc er greit, men litt kritikk mot dem og man blir veldig hårsår.Litt rart det der:-). Man skulle tro at man er litt ydmyk overfor flertallet når man starter en ny supportergruppering, men det er tydligvis et fremmedord for dem. De har fra dag en krevd å få bestemme plassering, hva som er rett tribunekultur, hvem som bør være på feltet, hvor tøft det er med blussing, bruk av tromme etc. Rart at en gruppe på maks 25 - 50 personer får lov til det i en så stor gruppe som PH. Har fra tidlig i livet lært at man følger det flertallet i en gruppe ønsker og vil, også gjennom mine år som fotballspiller.  En ting til. Merkelig at enkeltmedlemmer av BRH/RHE så ofte har kommet opp i bråk og ubehaglige situasjoner,( ligger vel noe på youtube, men det nekter man vel for regner jeg med ) da de som gruppe er totalt i mot dette! Står ihvertfall det på hjemmesiden deres. Men kan vel ikke forvente annet når BBB og Hammarby er forbilder og symboler på hva som er bra og riktig supporterkultur.

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f